Współpraca.
Kompleksowy charakter komunikacji międzyludzkiej oraz specyfika biznesu w której jest ona osadzona wymagają modelu współpracy opartej na koncepcji konsultingowej. Dlatego w Warsaw Communications działamy według następującego planu:
-
Ustalamy dokładne cele szkolenia
Klient wypełnia kwestionariusz podczas wywiadu osobistego na podstawie którego sporządzany jest profil komunikacyjny oraz definiowane szczegółowe potrzeby językowe.
-
Indywidualnie dostosowujemy program
Analiza kompetencji, motywacji oraz oczekiwań klienta jest niezbędna do opracowania indywidualnego programu szkolenia, który służy rozwiązywaniu jasno sprecyzowanych wyzwań komunikacyjnych.
-
Określamy optymalną ilość zajęć
Mając przed sobą dokładne cele szkoleniowe firmy-klienta, w kolejnym etapie współpracy podejmujemy decyzję co do długości kursu oraz częstotliwości spotkań.
-
Rozpoczynamy współpracę
Zajęcia jednoosobowe lub grupowe odbywają się w siedzibie firmy pracownika bądź innej uprzednio ustalonej lokalizacji. Dostosowane są do środowiska oraz stylu pracy klienta.